İngiltere de çok aradım, gezdiğim yerlerde görememiştim. İranda da Dublin şehir merkezine yakın bir sulak alana taksi ile gittim. Çok aradım, tam dönüyor iken, karşıdan 9 adet kaz bağıra bağıra geldiler ve önüme indiler, ben BİNGO dedim ve dokuzu da Yosun kazıydı. Keyifle izledim ve fotoğrafladım. Darısı Türkiye de nasip olur, inşallah. Sevgi ve saygılarımla.