Koray Kutlutürk hocam ile precapture denemeleri yaptık. Pembegöğüslü de sağolsun hiç üzmedi bizi, birçok pozunu aldık. İkimiz de artık precapture olayından biraz el çekme konusunda hemfikir olduk. O beklediğimiz %100 netliği biraz softlaştırıyor. Ayrıca pili de hızlı bitiriyor. Her daim açık olan precapture ayarını biraz da kapalı kullanacağım.