X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Saka

Saka >> European Goldfinch >> Carduelis carduelis

Köyümün pınarında su içen bu genç kaldı izinden geriye...



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
İzin bitti
Kuş Türü
Saka
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
23.08.2010
Çekim Tarihi
27.07.2010 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Balıkesir

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   269. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   666 | Yorum Sayısı »   19 | Beğeni Sayısı »   0 |


Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

gedizmen
gedizmen     |     24.08.2010 19:47:00
selam aziz
uzun zamandır gözükmüyorsun...
özletme kendini bu kadar,
eline sağlık
azizatik
azizatik     |     25.08.2010 23:36:00
izindeydim Okyay hocam. Damlarım yakında, özledim kuşları.. Selamlar.
kibrislii
kibrislii     |     24.08.2010 00:05:00
Aziz bey çok maahsum duruyor genç arkadaş,fotoğrafın güzelliği herzaman geriye yalnız onlar kalıyor,emeklerinize sağlık.
azizatik
azizatik     |     24.08.2010 19:15:00
Aslında fotoğrafçılık zamanı dondurmak değil mi? işte bu da o anın dondurulmuş hali. Çok teşekkürler
Mehmet Bey.
birgök
birgök     |     23.08.2010 23:45:00
Aziz Doktorum, genç sakanın çok güzel bir su başı karesini sundunuz.
Tebrik ederim, selamlar.
azizatik
azizatik     |     24.08.2010 19:14:00
Çok teşekkür ederim Birtan Hocam, burası benim köyüm. Sıcaklardan gündüz pek dışarı çıkmadık, akşam
üzerleri gezdik; bu kare de o anlardan birinde yoldan geçerken hazırlıksız çekildi. 
Selamlar Kıbrıs a.
fkocaeli
fkocaeli     |     23.08.2010 20:56:00
Bu genç saka bile sıcaklardan bunalmış,ellerinize sağlık Aziz bey tebrik ediyorum.
azizatik
azizatik     |     24.08.2010 19:12:00
Çok teşekkür ederim Fikri Bey, bu sıcaklara hangi canlı dayanabilir? işleri zor.. 
oguz43
oguz43     |     23.08.2010 11:16:00
çok güzel , elinize sağlık hocam .
azizatik
azizatik     |     23.08.2010 17:02:00
Çok teşekkür ederim Erhan Bey, sağolun.
ademyagiz
ademyagiz     |     23.08.2010 08:17:00
Düşük perdehızına rağmen oldukça güzel görüntülemişsiniz elinize sağlık.
azizatik
azizatik     |     23.08.2010 17:01:00
Çok teşekkür ederim Adem Bey, akşam saatlerinde gölgeli bir ortamda çekildi. Ondandır.
MKutluk
MKutluk     |     23.08.2010 07:51:00
Bu gencin geleceğe umutla bakar bir hali var. Benim yöreden harika bir kare. Tebrik ederim Aziz bey.
Sevgiyle
MKutluk
MKutluk     |     24.08.2010 09:43:00
Ayvalık dayız Aziz bey. Telefonum 541 453 0790. Mutlaka beklerim.
azizatik
azizatik     |     23.08.2010 17:00:00
Çok teşekkür ederim Mehmet Bey, Kesirven de çekildi. Siz neresindensiniz?
drbozturk
drbozturk     |     23.08.2010 07:50:00
aziz dostum,izin bittiyse mesaiye başlayacağız demektir.. eline sağlık..
azizatik
azizatik     |     23.08.2010 16:59:00
Emir ve görüşlerinize hazırım !

:)
abi kuşları özledm ya.
AZİM
AZİM     |     23.08.2010 07:34:00
Aziz Bey güzel tür güzel kare tebrikler.
azizatik
azizatik     |     23.08.2010 16:58:00
Çok teşekkür ederim Sadık Bey, eksik olmayın.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT