X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Arıkuşu

Arıkuşu >> European Bee-eater >> Merops apiaster

Benimde arılı bir arı kuşum olsun istedim. Biraz teknik bir çekim oldu.
Ağaç arabadan biraz yukarıda kalınca göz iyi olmadı malesef.

Canon 7d+canonn 300 f4+1.4 Canon+1.4 tamron TC ile çekilmiştir. Tamronu makina görmediğinden f5.6, odak uzaklığı 420 olarak görünüyor,gerçek ne?!



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Lüp
Kuş Türü
Arıkuşu
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
28.09.2010
Çekim Tarihi
25.09.2010 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Isparta

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   315. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   720 | Yorum Sayısı »   20 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

mehmet3
mehmet3     |     24.01.2020 19:32:00
Tebrikler.Güzel bir kare olmuş..
hattusili
hattusili     |     17.10.2010 01:12:00
Merhaba Hocam
Adıan yakışır fotograf olmuş emeginze saglık
Cirano
Cirano     |     29.09.2010 23:46:00
Mevsim geçti,arıkuşları göçüp gitti,ben böyle bir kare çekememenin kederi ile kalakaldım arkalarında...Çok güzel olmuş.Elinize sağlık.
karaani
karaani     |     29.09.2010 21:03:00
Elinize sağlık, güzel olmuş.
MuratC
MuratC     |     29.09.2010 13:58:00
Bu kadar TCye cok iyi sonuc. Zamanlamada cok guzel, tebrikler
ademyagiz
ademyagiz     |     29.09.2010 12:43:00
o kadar tc ye rağmen güzel fotoğraf olmuş. elinize sağlık.
gül
gül     |     29.09.2010 12:23:00
Cahit bey, yakalanması zor bir anı, çok güzel çekmişsiniz, tebrikler, selamlar...
nkaano
nkaano     |     29.09.2010 10:30:00
Cahit bey çok güzel bir çekim olmuş ellerinize sağlık
keman
keman     |     29.09.2010 09:58:00
selamlar cahit hocam güzel görüntülemişssiniz anı emeğinize sağlık
KANDIZLIK
KANDIZLIK     |     29.09.2010 09:34:00
Çift TC ile çok başarılı bir çekim Cahit Bey, tebrikler. Görüşmek üzere diyerek, selamlar sunarım .

* Tilkileri sevdiğinizi işitmiştim bir yerlerde, Nallıhan da fotoğraflanmış bir tanesi yüklenmiş Tramem e geçenlerde, belki seyretmek istersiniz :)
kıbrıslı
kıbrıslı     |     29.09.2010 08:16:00
Teknik ayrıntıları boş ver harika bir zamanlama olmuş.Tebrikler.
abem
abem     |     29.09.2010 07:34:00
Çok güzel , elini sağlık, selamlar.
cenkzeynep
cenkzeynep     |     29.09.2010 00:58:00
müthiş bir an fotoğraflamışsınız cahit hocam.
elinize sağlık,selamlarımla..
uperktas
uperktas     |     29.09.2010 00:31:00
Harika. Tebrikler. Selam ve saygilarimla.
wolfkenan
wolfkenan     |     29.09.2010 00:14:00
lüp lüp götürmüş tebrikler hocam selamlar...
birgök
birgök     |     28.09.2010 23:11:00
Cahit Bey, fotoüraflarınızı özlemişiz.
Kullandığınız TC ler ile çekimde Barış Bey uzman:)
Ellerinize sağlık, selamlar.
boreocypriensis
boreocypriensis     |     28.09.2010 23:04:00
Cahit bey muteşem zmanlama ve tam usta işi kalitede bir çekim. Emeklerinize sağlık.
Baş köşe! Selamlar.
fkocaeli
fkocaeli     |     28.09.2010 22:53:00
Çok net ve güzel çekim olmuş,gözde güzel Cahit bey ellerinize sağlık tebrikler ediyorum.
AZİM
AZİM     |     28.09.2010 22:53:00
Güzel yakalamışsınız tebrikler.
rousettus
rousettus     |     28.09.2010 22:37:00
sorunun cevabını başka arkadaşlara bırakayım ama fotoğraf konusunda eminim. nefis olmuş. zamanlama, netlik ve renkler çok güzel. elinize sağlık Cahit Hocam. selamlar.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT