X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Arıkuşu

Arıkuşu >> European Bee-eater >> Merops apiaster

Arıkuşları Kırmıtlıya geldiler, Gökkuzgunlar ve Kocagözler gibi, her taraf cıvıl cıvıl.



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Geldiler
Kuş Türü
Arıkuşu
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
6.05.2013
Çekim Tarihi
5.05.2013 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Osmaniye

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   567. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   752 | Yorum Sayısı »   43 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

Tirvana
Tirvana     |     8.05.2013 21:57:00
Türün şık bir karesi, tebrikler...
KANDIZLIK
KANDIZLIK     |     8.05.2013 20:45:00
Fonuyla, aksiyonuyla çok hoş olmuş, emeklerinize sağlık Sacit Bey .
Kadird
Kadird     |     8.05.2013 20:41:00
Arıkuşuna da bu yakışır...
Elinize sağlık, çok güzel...
Selamlar...
Lazaga
Lazaga     |     8.05.2013 20:30:00
çook güzel
fkocaeli
fkocaeli     |     8.05.2013 20:09:00
Nefis çekim olmuş,ellerinize sağlık Sacit bey tebrik ediyorum.
gunhan
gunhan     |     8.05.2013 15:48:00
çok güzel, elinize sağlık
Ranger
Ranger     |     8.05.2013 13:33:00
Çok güzel beslenme karesi, elinize sağlık....
engineergs
engineergs     |     8.05.2013 11:45:00
Bu kadar olur derim ben buna.Çok güzel olmuş elinize sağlık selamlar.
kursatt
kursatt     |     8.05.2013 10:50:00
çok güzel. fonu ve çekim kalitesiyle harika. ellerinize sağlık.
armadillo
armadillo     |     8.05.2013 10:14:00
Kuşlar geldiler de bir de Kırmıtlıyı temiz tutabilsek....
abem
abem     |     8.05.2013 06:35:00
Güzel bir an karesi. Tebrikler.
alhn
alhn     |     8.05.2013 00:38:00
Çok güzel olmuş, elinize sağlık.
dmcl1
dmcl1     |     8.05.2013 00:19:00
Tam zamanında... tebrikler...
Hagavaga
Hagavaga     |     7.05.2013 16:34:00
Elinize sağlık, çok güzel...
cako
cako     |     7.05.2013 14:42:00
Sade fonda nefis aksiyon ellerinize sağlık. Selamlarımla.
mustafatahire
mustafatahire     |     7.05.2013 12:09:00
sacit bey harika olmuş ellerinize sağlık .
efem
efem     |     7.05.2013 12:03:00
güzel fotoğraf.tebrik ederim sacit bey..
safran
safran     |     7.05.2013 11:51:00

Tebrik ederim Sacit Bey , selamlarımla...
Gavurdağlı
Gavurdağlı     |     7.05.2013 01:39:00
Erken kalkan, çok yol alırmış. :) Çok güzel bir olmuş Sacit bey.
Elinize sağlık..Selamlarımla...
hayalsultan
hayalsultan     |     7.05.2013 00:36:00
Nefis bir an..
Çok güzel..
Elinize sağlık..
jasmineflower
jasmineflower     |     7.05.2013 00:13:00
Elinize sağlık Sacit Bey, tebrikler...
avşarbey
avşarbey     |     7.05.2013 00:10:00
Beni arazide niye bulmadığın belli oldu valla :)))))).. Böyle nefis karaler çekilirken bende olsa kimseye aramam :))))). Şaka bir yana bu kadar güzel olacağını tahmin etmemiştim. Emeklerine sağlık nefisinden bir beslenme av karesi olmuş. Selamlar
muratçalışkan
muratçalışkan     |     6.05.2013 23:11:00
Her şeyiyle çok güzel kare Sacit bey...Selamlar...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     6.05.2013 22:56:00
Sacit bey eline sağlık selam.
ahmetyilmaz
ahmetyilmaz     |     6.05.2013 22:48:00
aksiyon super olmuş.
bakcasoy
bakcasoy     |     6.05.2013 22:32:00
Kompozisyonu, pozu ve arısıyla çok güzel, tebrikler.
kibrislii
kibrislii     |     6.05.2013 22:26:00
Adı arı yiyen zaten,işte isbatı))Emeklernize sağlık nefis oldu,
volkanpek
volkanpek     |     6.05.2013 21:56:00
türün enfes bir karesi olmuş Sacit bey
elinize sağlık
Boraunver1
Boraunver1     |     6.05.2013 21:49:00
Elinize sağlık Sacit bey.Bu tür inanılmaz.Benim ilk sezonum.Dün bir kart doldurdum:)Çok güzel yakalamışsınız.Çok güzel bir kare.
ozgurkalay
ozgurkalay     |     6.05.2013 21:42:00
Nefis kare.Eline sağlık abi.Selamlar.
Aqqua
Aqqua     |     6.05.2013 20:46:00
Sacit Bey,
Çok güzel olmuş...
Bu hafta bakamadım geldiler mi diye, umarım biz de göreceğiz bu güzelleri yakında İzmir de.
Selamlarımla...
MuratC
MuratC     |     6.05.2013 20:28:00
Guzel bir beslenme karesi olmus, tebrikler
fenix
fenix     |     6.05.2013 20:19:00
ben henuz bu mevsim goremedim arikuslarini gecen sene geldikleri ve yuva yaptiklari yerde yoklar umarim yakinda gelirler. elinize saglik ani cok guzel yakalamissiniz tebrikler
birgök
birgök     |     6.05.2013 20:08:00
Sacit Bey, arıkuşunun nefis beslenme karesi için tebrik ederim.Selamlar.
sener
sener     |     6.05.2013 20:03:00
Çok güzel..
Tebrikler.
yavuzeryavuz
yavuzeryavuz     |     6.05.2013 19:51:00
Yine dokturmussun sevgili dostum.. selamlarimla
NACİEYP
NACİEYP     |     6.05.2013 18:28:00
biz hala yollarını gözlüyoruz:)
elinize sağlık
arslan236
arslan236     |     6.05.2013 18:20:00
Çok güzel. Elinize sağlık.
AZİM
AZİM     |     6.05.2013 18:15:00
Sacit Bey avı ile güzel olmuş.
Elinize sağlık.
dadach
dadach     |     6.05.2013 18:06:00
enfes bir av karesi.. emeklerinize sağlık Sacit Bey.. selamlarımla..
sinankucukcelik
sinankucukcelik     |     6.05.2013 18:03:00
Arı ve Arıkuşu....nefis olmuş.Ellerinize sağlık.
HalilT
HalilT     |     6.05.2013 17:54:00
Türün adına uygun müthiş bir an. Elinize sağlık Hemşerim.
cheko
cheko     |     6.05.2013 17:46:00
Çok güzel Sacit bey, geçen yıl bugünlerde Antalyaya da gelmişlerdi. Elinize sağlık...
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT