Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler
Depdep | 17.04.2026 16:45:00
Çok güzel kare, emeğinize sağlık.
ozgurkalay | 12.05.2013 20:20:00
Boraunver1 | 12.05.2013 19:19:00
Güzel kare.elinize sağlık.
safran | 12.05.2013 10:47:00
Buğra Bey tebrik ederim , güzel kare . Selamlar ...
porlisb | 12.05.2013 09:33:00
Renkleriyle çok güzel,
Emeklerine sağlık.
abem | 12.05.2013 07:16:00
Nefis olmuş, elinize sağlık.
cenkzeynep | 12.05.2013 00:10:00
çok doğal ve güzel bir kare.özellikle kadraj içi yerleşimini çok beğendim..
birde şu ayakların tamamı girseymiş kadraja dahada güzel olabilirmiş..
tebrik ederim,selamlar..
avşarbey | 11.05.2013 22:37:00
Çok harika bir kare. Ayakları olsa çok çok daha nefis bir kare olacakmış. Bu arada vizördeki tozlar da bariz çıkmış ortaya. Bir önce temizletmeniz umuduyla. Çocaman tebrikler ve selamlar
hyperbiker | 11.05.2013 14:24:00
Çok başarılı, tebrik ederim.
haniferkan | 11.05.2013 12:50:00
çekilen eziyete değmiş, çok güzel bi karesi olmuş, elinize sağlık
NACİEYP | 11.05.2013 12:22:00
çok güzel
keşke ayaklar kesilmeseymiş
elinize sağlık
cheko | 11.05.2013 12:12:00
Çok güzel, elinize sağlık...