X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
Ak çaylak

Ak çaylak >> Black-winged Kite >> Elanus caeruleus

Kuşu fotoğraflamak kadar orda edindiğimiz dostlarla beklemek_muhabbet etmek öğrenmek de bir o kadar keyifliydi ankaradaki dostlara çok selam hepsine ve murat çalışkana çok teşekürler...



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Mogan
Kuş Türü
Ak çaylak
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
29.07.2013
Çekim Tarihi
25.07.2013 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Ankara

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   45. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   1815 | Yorum Sayısı »   38 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

zien
zien     |     30.07.2013 14:30:00
Harikulade...
erda
erda     |     30.07.2013 19:27:00
sağolun ali bey...
toshi1
toshi1     |     30.07.2013 14:02:00
Ertan bey,
elinize sağlık, beklemeye ve gelmeye değmiş bence. Tebrikler. Sizinle tanıştığıma memnun oldum. Selamlar.
erda
erda     |     30.07.2013 19:26:00
bizde çok memnun olduk çok teşekürler ferit bey...
aliatici
aliatici     |     30.07.2013 13:06:00
Ertan bey nevalesi ile harika olmuş tebrik ederim selamlar
erda
erda     |     30.07.2013 19:26:00
çok sağolun ali bey...
MAG
MAG     |     30.07.2013 08:04:00
Ankaralı dostların hepside tanışmaktan memnun oldular.
Gene hoş bir çaylak karesi.
Bu ak çaylak sayesinde farelerin anatomisi hakkında epey bilgimiz oldu,
Elinize sağlık
Selamlar
erda
erda     |     30.07.2013 19:25:00
çok teşekürler akif bey...
ozgurkalay
ozgurkalay     |     30.07.2013 00:46:00
Etkili bir fotograf.Elinize sağlık.
erda
erda     |     30.07.2013 19:23:00
çok teşekürler...
zaferK
zaferK     |     29.07.2013 23:22:00
Artistik ve çarpıcı bir poz olmuş...çok güzel ,ellerinize sağlık...
erda
erda     |     30.07.2013 19:23:00
çok teşekürler zafer bey sağolun...
moktem
moktem     |     29.07.2013 23:20:00
Çok güzel tür ve kare. Elinize sağlık Ertan Bey. Selam ve sevgilerimle...
erda
erda     |     30.07.2013 19:22:00
çok teşekürler mehmet bey
muratçalışkan
muratçalışkan     |     29.07.2013 22:54:00
Çaylak gerçekten unutulmaz güzellikti Ertan varlığınızla daha da güzelleşti en kısa zamanda tekrarlamak dileği ile....Selamlar...
erda
erda     |     30.07.2013 19:22:00
çok güzeldi murat çok sağol görüşmek dileğiyle...
abem
abem     |     29.07.2013 22:40:00
Emeklerinize sağlık.Güzel bir beslenme karesi.
erda
erda     |     30.07.2013 19:38:00
sizin o çalı bülbülü fotoğrafınız yokmu....
erda
erda     |     30.07.2013 19:21:00
sağolun mehmet bey...
gunhan
gunhan     |     29.07.2013 22:03:00
Avı ile çok güzel, Elinize sağlık Ertan bey.
erda
erda     |     30.07.2013 19:20:00
çok teşekürler günhan bey...
oguz44
oguz44     |     29.07.2013 21:52:00
Cok guzel bır beslenme karesi ellerıne saglık Ertan
Selamlar
erda
erda     |     29.07.2013 21:58:00
çok teşekürler oğuz...
ahmetyilmaz
ahmetyilmaz     |     29.07.2013 21:48:00
elinize sağlık
erda
erda     |     29.07.2013 21:49:00
çok teşekürler...
hyperbiker
hyperbiker     |     29.07.2013 21:43:00
Çok güzel, tebrik ederim.
erda
erda     |     29.07.2013 21:49:00
çok teşekürler çağlar bey...
engineergs
engineergs     |     29.07.2013 21:30:00
Çok güzel fotoğraflar geldi Mogan dan Buda onlardan biri olmuş elinize sağlık selamlar
erda
erda     |     29.07.2013 21:48:00
sağolun sadık bey teşekürler...
cenkzeynep
cenkzeynep     |     29.07.2013 20:58:00
çok fenaa bakmış :)
buda çok güzel..
tebrikler,selamlar..
erda
erda     |     29.07.2013 21:48:00
teşekürler cenk bey...
duha
duha     |     29.07.2013 20:51:00
Bilader enfes beslenme karesi tebrikler
Selam
erda
erda     |     29.07.2013 21:47:00
sağol birader...
nayko
nayko     |     29.07.2013 20:26:00
Beslenmesini izlemek ayrı keyifliydi,

Kimseyi umursamadan nasıl da besleniyor :)

Güzel bir kayıt daha
Eline sağlık,

Selamlar...

erda
erda     |     29.07.2013 20:41:00
çok sağol naim abi
selamlar...
MetinCenkçiler
MetinCenkçiler     |     29.07.2013 20:25:00
Ertan nefis nefis bitirdiniz çaylak babayı
Selamlar
MetinCenkçiler
MetinCenkçiler     |     29.07.2013 23:18:00
Çaylağımı benimi  bekliyonuz..))))
erda
erda     |     29.07.2013 20:40:00
çok sağol metin...eylülde bizde sizi bekliyoruz 
selamlar
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT