27.07.2016 20:55:00
Çok teşekkürler Birtan hoca...|Çok teşekkürler Hüseyin hoca...çok uğraştı ama yutamadı kurbağayı...:)|Selamlar ,sevgiler...
Çok iyi. Zafer abi, yuttu mu kurbağayı en sonunda ?
nefis....