31.10.2016 16:07:00
Walla denecek söz bulamıyorum :) böyle nadir ve değerli bir türe bu denli güzel bir katkı sağlanması karşısında saygıyla eğiliyorum :) selamlar..
Başkanım, biz \"Gitsinler bakalım, kuşu görürlerse iyidir. Tür ekleden bir bulanık karesine bile razıyız\" derken siz resmen NG lileri bile kıskandıracak belgesel çekmişsiniz. Müthiş valla, tüm ekibin eline sağlık.
Serhat abi harika olmuş emeğine sağlık
Nadir türün henüz birkaç karesinden sonra mükemmel bir videosu...TRAKUS için çok değerli bir kayıt ,üstelik ışığı ,aksiyonu ve netliği ile süper...tebrikler başkan...selamlar...