27.03.2017 16:06:00
Teşekkürler, çekimler sırasında keşke Kadir Dabak ve Serhat Bey burada olaydı dedim durdum. Daha da güzel sonuçlar çıkardı eminim.|Fazla video çekmişiz, O yüzden montaj bayağı zaman aldı, izle kes vs.
Bu sene leylekleri çekemedim diye dövünürken, bu süpriz ile karşılaştım.|Harika olmuş, Yapımda emeği geçen herkesi kutlarım.
çok güzel gözlem kaydı olmuş emeklerinize sağlık
2017 nin en güzel görüntüleri ,elinize sağlık|
Teşekkürler Ekrem, keşke sende olsaydın, ya da drone kullananlar.