Hani bir ozan bir şarkısında demişti ya:
Hava çok güzel dedim ki hanıma
çoluk çocuk cümbür cemaat doğru hayvanat bahçesine...
Tıpkı onun gibi Şubat 2026\'da güneşli bir pazar sabahı yanıma canım oğlumu alıp kalkıp gittik İzmit Fuar Gölü\'ne...
Flamingo ve Kılkuyruk harici hedeflediğimiz tüm kuşları gözlemlemenin heyecanıyla geri döndük.
Bu sefer kameramanlığı oğlum üstlendi. Destekleri için kendisine bir kez daha teşekkür ediyorum.