Bu fotoğrafı 16.08.2022 tarihinde, Çankırı\'nın Atkaracalar ilçesinde çektim. Yaylaya giderken yolda 3-4 tane görmüştüm. Arabayla beraber uçmuşlardı. Fotoğraf ağaçlarla beraber güzel geldi, yükleyeyim dedim.
Çankırı\'yı, Ilgaz\'ı, Çerkeş\'i hâlâ hatırlıyorum. Ilgaz\'dan bir yerlere giderken yol üstünde geçtiğimiz Kurşunlu\'yu, Atkaracalar\'ı, Korgun\'u hatırlıyorum. Kel kel tepeleri, yemyeşil ormanları, Anadolu\'nun yüce dağını hatırlıyorum. Çankırı girişindeki uzun yanan kırmızı ışıkları hatırlıyorum. Cumaya gidip geldiğimiz Cendere\'yi hatırlıyorum. Gittiğim anaokulunu, okuduğum ilkokulu hatırlıyorum. Öğretmenlerimi hatırlıyorum. Sınıf arkadaşlarımı hatırlıyorum. Ramazanda iftardan önce top oynadığım mahalle arkadaşlarımı hatırlıyorum. Okula başlamadan önce annemler babam işten gelmeden önce kaldığım komşuyu hatırlıyorum. Beni küçükken ambulansa, motora, traktöre, ATV\'ye bindiren komşuyu hatırlıyorum. Ödül aldığım belediye başkanını, kaymakamı, okul müdürünü, jandarma komutanını hatırlıyorum. Bilim sanat binasının Taş Mektep yani tarihi eser olduğunu hatırlıyorum. Taş Mektep\'i, Taş Mescid\'i, Tuz Mağarası\'nı, Uçak Kütüphane\'yi, Tren Kütüphane\'yi, Gemi Kütüphane\'yi, İndağı Kaya Mezarları\'nı hatırlıyorum. Ilgaz merkezindeki göbekteki Yanığın Emine heykelini hatırlıyorum. İlkokulda İstiklal Yürüyüşü\'ne gönüllü katılıp eve ter içinde gelişimi hatırlıyorum.
Kim ne derse desin, benim bir parçam Ilgaz\'da, bir parçam Çankırı\'da kaldı.