Çok çekmek istediğim bir türdü toy. Aylar boyunca nerelerde olabileceğini araştırdım. Farklı kaynaklardan konumlarını öğrendim, her kayıta baktım ve sonunda amcamla birlikte yola koyulduk. 330km yol yaptık, Konya sınırına bile girdik ve muazzam bir gün geçirdik.
En sonunda bulduk 1 tanesini, sürü beklerken tek birey görmek buruk bir sevince neden oldu. Çok uzaktı, kameram kötüydü. Rahatsız etmemek için çok uzak bir konumdan nasibimiz buymuş dedim ve bastım deklanşöre.
Toyların durumunu sorduğumuzda;
\ \ Abi hayvanları sakın vurmayın, zarar vermeyin. Uzaktan izleyin\ \
diyen, hoş gönüllü çoban abiye ithafen.
İyi seyirler :)