Yıllar boyu sesini dinlediğim İshak Efendi\'yi görmek, tanımak ve bir kuşun davranışları hakkında fikir sahibi olmak paha biçilemez bir değerdi. Sandığıdan çok daha güzel bir kuşmuş meğer. Birazda küçük.
Bu anı iki yıldır birlikte planladığımız , yol arkadaşım Musa Dikmeli\'ye çok teşekkür ederim.
Ogün Aydın, M. Kemal Sondaş; Yardımlarınız için çok teşşekkür ederim.