Ne zamandır arazi yapıp, fotoğraf çekmiyordum. Bugün seçim öncesi yapacak bir şey yokken en iyisi biraz erken kalkıp gezeyim dedim. Doğru dürüst bir pozunu alamadığım bu güzel bana güzel bir ağaçta poz verdi. Gelecek günler için umarım herkese şans getirir. İyi seyirler...