Daha önceki gibi Yunan adalarından gelecek ya da göçe devam edecek Ada doğanlarını beklemeye başladım.İki gün önce yeni bir davranışlarını öğrendim buradan da paylaşmak istiyorum... Gümüş martılar kalabalık sayıda havada sinek kovalamaya ve yakalamaya başlayınca yarım saat sonra Ada doğanları da geliyor...Bu gün de öyle oldu.Bu kez üç birey geldi...Yüksek bulutlu kapalı bir havaydı ama yine idare edecek kareler aldım...İzleyen beğenen ve yorumlayan arkadaşlara selamlarımla...