Rize, İkizdere, Dağhorozu şenlikleri... Dağhorozu ve çekirge kamışçını nı kaydetmiş olmanın sevinci ile yapılan efsanevi kahvaltı sonrası ( Kahvaltıyı bizlere ikram eden şenlik komitesine; başta sayın Belediye başkanı, Kaymakam bey ve Sayın Ahmet Karataş Hocamızla yptığım küçük sohbetimizde belittirğim gibi, çok teşekkürler ve minnet duygularımı buradan da iletmek isterim. ) o müthiş enerji ile Sivrikaya üstü, Ovit tünel girişinin Batısında yer alan küçük yerleşkeye araçlar parkedildikten sonra zirveye doğru tırmanış esnasında önce uzaklardan gördük. Karla kaplı alana yaklaştığımızda Büyük dağ bülbülünü görüp fotoğraflayabileceğim düşüncesi ile son enerjimi kullanarak kayaluıklara ulaştığımda çift havalanarak ve yoğun haykırışlar ile üzerimden geçtiklerinde fotoğraflayabilmiş olmanın müthiş keyfini yaşadım...