2 yıldır sadece bir defa gördüğüm ve katliam yapan avcılar yüzünden sayısı baya baya azalan kınalı kekliği çekemeyeceğim diye üzülürken bu güzelliğin fotoğrafını sabah 5:30 da yola çıkıp çekebilmek çok sevindirici oldu umarım sayıları dahada artar