Sevgili Halit Küzenk (@hkuzenk) abim ile güneşin ilk saatlerinde Selkapanında kertik ararken birden bu güzelliği gördüm. Abi gümüş yağmurcun dedim. Halit abi yok akça cılıbıt dedi. Sonra eve gelince bir baktık ki büyük cılıbıt. Sanırım yıl hesabına göre Ankara\'da ki 5. kaydı oluyor.
Halit abimle 70 tür kaydettiğimiz ikimiz içinde bol kertikli bir günden anı kalması dileğiyle.
İyi seyirler :)