10 yıl evvel Kadir Dabak , yaz ördeğini Göksu deltasında çekmişti, 15 dakika sonra tarif ettiğiyere gittim vegöremedim..
Her yıl bekledim gelsin diye, artık ümidimi kesmiştim.
Seneler sonra siz türü tekrarbuldunuz, hemde çok kaliteli bir çekim ile.
Hep kötü haberler ile boğulduğumuz şu günlerde, iyi bir başlangıç yaptırdınız , hepimize.
Ellerinize sağlık.