Elinize saglık varmı yan bakan diyor sanki
Ama Ankaraya falan gelmesin sakın bugun is icabı otobanda seyir halindeyken en az 50 birey olan bir gurup gordum gayet mutlu gorunuyorlardı ama makinam yoktu kayıt alamadım yakınlarında kesimhane var muhtemelen o yuzden orasını mekanları yapmışlar inşallh rahatsız eden olmazda kışı orda geçirirler.