Sanırım 5-6 yıl öncesiydi. İşyerinde arkadaşım bir cep telefonuyla geldi. Bu nedir bi baksana dedi. Telefonuyla çektiği videoyu gösterdi. Görüntüdeki Kara Ağaçkakan\'dı.
Araya bir şeyler girdi, denk gelmedi gidemedim iki adım mesafeye. Böyle huylarım çok. Arkadaşım İpekkuyruk çektiğimiz noktanın hemen arkasında oturuyordu. İpek\'e gitmişken Kara\'ya da bakarım demiştim. Daha arabamdan iner inmez sesi geldi. Ben bir anda irkilince beni gören Adem Bey, Kara karşıda dedi. Teyit etmiş oldu.
2 kez geldi alana, uzun kalmadı ama yetecek kadar fotoğraf alabildim. Şimdilik yeter.