Sonunda onunla buluşabildik :) Gözleme başladığımdan beri çok ilgimi çeken bir kuştu. 4 senenin sonunda görüp fotoğraflayabildim. Hüseyin hocama bana eşlik ettiği için teşekkür ederim :) Kelkit Çayı / Atatürk Mahallesi