Aklımda Ömer2in çektiği Çıkrıkçınlar olmasaydı belki daha güzel karelerine yoğunlaşabilirdim :) Sanırım bu dönem de Çıkrıkçınların elverişli dönemini kaçırdım. Ama en azından bahar sezonu için güzel çeltikçi fotoğraflarım oldu :)
Bursa\'da longozla eş değer bir öneme sahip Akçalar\'ı tanıdıkça daha çok seviyorum.
Ve sözlerimi bitirirken herkesin Ramazan Bayramının güzel geçmesini, duaların kabul olmasını dilerim.
Nicelerine hep birlikte ulaşmak dileğiyle..