Bazen sihirli bir an gelir. Kuş senden korkmaz. Onunla aranda kırılgan bir barış, nazik bir iletişim kurulur.
Yetmiş fotoğraf boyunca sağa bakmış, sola bakmış, bana bakmış ve kaçmamış!
Sanki doğaya kabul edilip, onun ritmine ayak uydurduğun, akışta olduğun değerli, nadir ve özel anlar...
Kayıtlar önemli, türleri tanımak önemli, güzel fotoğraf önemli... Yine de ve ille de bu sihirli iletişim anları derim!
:)