Bir akşam arkadaşım telefonundan video gönderdi. Böyle bir şey ötüyor böcek midir kuş mudur diye. Çobanaldatan dedim fırladım evden. Sesi bir ya da iki kere duydum sonra kayboldu ve eli boş döndüm. Ses kertiği kabul ettim.
Sonraki sene Antalya\ ya giderken Amasya\ da mola vermiştik ailecek. Gece 12 sularıydı sanırım, tek şeritli, ıssız ama Tırların kullandığı bir yoldan geçerken yolda duruyordu. Hatta yüzlerce Araptavşanı da vardı aynı yolda. Duramadım çünkü tehlikeliydi. Onu da göz kertiği kabul ettim :)
Devamında yine bir arkadaşım 8. kattaki mutfak penceresinin önüne konmuş kuşu \"bu nedir\" diye bana gönderdi. Aksilik o gün Rize\ de değildim.
Hep böyle direkten döndüm Ömer abi.
Kampta da sırf onun için dolaşırken böyle bir anı yaşattı bize. Zifiri karanlıkta röntgen filmine benzer bir halde kayıt alabildim. Arkadaşlarımın bana yardımı, gayretimiz ve bıraktığı anı unutulmazlar arasında yerini aldı :)