10 saatlik bir yolculuktan sonra hiç ara vermeden Aladağlara çıkışı ve heyecanlı bir bekleyişi,kayaların ardından sallana sallana gelişlerini asla unutmayacağım...Çok güzel bir tur oldu...Kampa katılamamanın acısını çıkardık...Darısı Dağ horozuna Serdar...