Elazığ merkezden Pertek tarafına doğru erkenden yola çıktım...Dürbünle bakarken ışıktan mıdır nedir birden gözlerinin kırmızı olduğunu gördüm(sandım)...Heyecan bastı hemen makinayı alıp çekmeye başladıkça siyah zeytin gözleri kalp atışlarımın 80 e inmesine neden oldu...İzleyen ve yorumlayan arkadaşlara selamlarımla...