Deprem enkazlarının toplandığı alanda böyle bir fotoğraf çekeceğim hiç aklıma gelmezdi. Geçen yıl üzüntüden kuşçuluğu bırakmıştım, şimdi enkazların etrafında kuş peşine düşüyorum. 42 yıllık Fenerbahçe\'liyim ama ona bile böyle bağlanmadım. Ayrıca yakında bir ortopedi doktoruna da görünmem gerekecek gibi...Ufak tefek ağrılar baş gösterdi.