Farklı şehirlerdeki arkadaşlarımdan art arda çobanaldatan kayıtları gelince, ben de gaza geldim. Acaba bulabilir miyiz diye düşünerek dün akşam bir arazi yaptık. 4 kişi idik ama tek kuşçu bendim. :) Kızkardeşim, onun en iyi arkadaşı ve arkadaşının eşi (Cenk). Aynı zamanda sitede komşumuz oluyorlar. Daha önce çobanaldatan ile ilgili aramızda bir konuşma geçmişti. Cenk birkaç yıl önce merkeze yakın bir köy yolunda çobanaldatan gördüğünden bahsetmişti. Aynı bölgeye hep birlikte gittik. Epey bir dolaştıktan sonra umutlarımız bitmek üzereyken birden yolda havalandı. Hepimizi heyecanlandırdı. Birkaç dk uğraş ile görüntüsünü alabildik. Sadece tek birey görebildik; o da bize yetti. Selamlarımla...