Bu fotoğrafı 23.07.2023 tarihinde, Zonguldak\'ın Ereğli ilçesinde çektim. Otobüsle Düzce\'ye giderken otobüs camından çektim. Zonguldak\'ta ve Ereğli\'de fotoğrafım olsun diye yüklüyorum. İnşallah tanımlanır.