Köy ortamında araçla şehre doğru inerken yanımda 50mm F1 lens varken yol kenarında denk geldim, hazırlıksız yakalandım elimdeki lensle bu kadar olabildi, ilk baykuş fotoğrafım, herkese iyi akşamlar dilerim