Taze taze Trabzondan yeniden görmek keyifliydi. Alandaki arkadaşım Orhan hocamı, öğleden sonra gelip kuşu çeken Çağanımı, Kubilay kardeşimi ve Önder kardeşimi de tebrik ederim. Selamlar sevgiler