iki kere muş, bir kere Çanakkale, çıkarmalarına rağmen
tarla tarla bakmama rağmen bir türlü bulamamıştım ta ki Ali abinin çektiği haberi Ergün den gelinceye kadar , Ali abi ( Ali Kahveci ) çok teşekkürler... Trabzon da çekildiğini duyduğum da Samsun Terme de Engin Bıyıkoğlu ile kuş bakıyorduk hemen gidip geleyim dedim ama 10 saat sürdü :)) döndüğüm ertesi gün de mezgeldek i Çarşamba nın denize döküldüğü yerde tekrar bulduk 2 gün de 2 mezgeldek yılların acısı çıktı...
arazi arkadaşım Engin e de teşekkürler nice güzel türlere
fotoğraf işlemede yardımları için metin ( cenkçiler ) abiye de teşekkürler