Bir hafta mı 10 gün mü ne yatmıştın Aşkale deresinde,
Bolu Akbaba lokontası kurulmamış henüz,
En yakın Akbaba Fotoğrafı fizandan çekilmiş olan zamanlar,
Bi Naci abi çekebiliyordu iyisini,
Bu Fotoğrafları yüklediğinde Çıldırmıştık doğrudan :)
Hey gidi günler...