\"Yorum yapılmamış!\" diye düşülen notu görünce, kendimi haşlanmış saydım. Zaten bu muhteşem kayıtla karşılaşınca bir kuş severin heyecan duymaması, kendini kaptırmaması mümkün değil diye aklımdan geçirdim. Şaka bir yana elinize sağlık, Murat Bey! Kutlar, teşekkürlerimle selamlarım.