Cengiz Bey merhabalar. Fotoğrafımın Exif bilgilerinde 23:08 evet gece çekimi, flaş takılı idi kameramda ve fakat aynı zaman da ekip çalışması ile kaydettiğimiz için bin lümenlik el fenerlerimiz de devredeydi seri kayıtalabilmek ve netleme noktasını koruyabilmek için, Modelimiz de oldukça seri şekilde kaçınma amaçlı hareketliydi... Teşekkür ediyorum ilginize