Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler
keynowski | 1.12.2024 22:42:00
Çok güzel, çok beğendim. Tebrikler.
kubilaykaplan | 1.12.2024 22:47:00
Kenan hocam çok teşekkür ederim sağolun.
Engin06 | 1.12.2024 22:18:00
Harika eline sağlık Kubilay, 2025 te daha iylrini çekeriz inşallah
kubilaykaplan | 1.12.2024 22:47:00
Çok teşekkür ederim abi. Soyları devam etsin de, ben çekmesem de olur :)
mustafanasif | 1.12.2024 21:54:00
kubilaykaplan | 1.12.2024 22:46:00
Mustafa abi çok teşekkür ederim.
Engin19 | 1.12.2024 21:00:00
kubilaykaplan | 1.12.2024 21:05:00
Teşekkür ederim Engin abim, sağolasın.
Dakota | 1.12.2024 20:36:00
Çok güzel ve zarif modelini mükemmel kaydetmişsin. Eline, emeğine sağlık. Çok sevgilerimle...
kubilaykaplan | 1.12.2024 21:05:00
Çok teşekkür ederim Mustafa hocam.
OzlemR | 1.12.2024 19:58:00
Renkler harika, yakışıklı da güzel poz vermiş... Tebrikler!
kubilaykaplan | 1.12.2024 21:05:00
Özlem ablacım çok teşekkür ederim.
gervaqo | 1.12.2024 19:33:00
kubilaykaplan | 1.12.2024 21:04:00