Şile liman Tel kuyruk gözlem ve fotoğraflaması sonrasında alışılagelen rotamıza girerek İBB İstaç Kömürcüoda Katı Atık Bertaraf Tesislerinde aracımızı park ettik ve gökyüzünü taramaya başladık... Sevgili Kubilay\'ın bir gün önce kaydettiği mükemmel Kızıl Çaylak fotoğrafına yutkunarak bakmış olmanın istekliliği ile gökyüzünü tarayıp durduk ama bir işkence aracına dönüşen aşırı yoğun trafiğin en kabul edilebilir saatlerini yakalayabilme adına ne yazık ki kalış süremizi arttıramadık... Bu güzelliklerin kanat altlarında beyazlık görünce acaba sorusu kafama takıldı ama sanıyorum yoğun istekli olmanın etkisi, uçuşan her kanatlının hedefimdeki güzellik olmasını istemenin etkisi... *Giriş kapısında görev yapan güvenlik elemanlarının bizleri düşman askeri kategorisinde görüyor olmaları da; işin çok ayrı can yakıcı tarafı maalesef...