Öncelikle yorumunuz için çok teşekkürler.....
Her fotoğrafımda kompozisyona dikkat ederim. Bunun tek sebebi estetik kaygılar değil, kuşu çevresel (ekolojik) etkileşimleriyle birlikte yansıtmak ve fotoğrafın kayıt niteliğini arttırmaktır.
Fotoğraf aydan da anlaşılacağı gibi düşük bir ışıkta çekildi. Grainler kaçınılmazdı ancak temizlendiğinde de fotoğrafın doğallığı kayboluyordu.
Kuşlara çok fazla yaklaşarak çerçeveyi dolduran kuş makroları çekmek benim için hiçbir zaman bir hedef olmadı. Hem görüntü kalitesi hem de kompozisyonu aynı anda üst düzey olan fotolar zaten dünyanın en iyileri tarafından çekiliyor. Belki bir gün o da olur.....
tekrar teşekkürler