Çok yakından nefis karesi olmuş.
Geçen yıllarda İstanbul\'da bizim bahçeye konmuş bu güzellerin biri. Çoçuklar haber verdiler. Baktık yaralı..
Çok sağolsun Fikocan vasıtasıyla İstanbul Üniversitesi, Veterinerlik Fakültesi uhdesinde Prof.Dr. Serhat Hoca başkanlığındaki yaban hayvanları tedavi merkezine gönderdik. Üzerinden epey bi saçma çıkmış, hayata döndürmek için ekip çok uğraştı ama maalesef fazla yaşayamadı zavallı...
O gün bu gün içim yanar Alaca Baykuş fotoğrafı görünce :(( Ama bu arada doğada ve sağlıklı olduklarını görmek beni çok mutlu etti...
Ellerinize emeklerinize sağlık...