Bugün Mileyha da geznirken , Çağan Abbasoğlu bizi aradı ve haber verdi, 20 dakka sonra vardığımızda Aktepeli ordaydı ve kayıtları aldık. Burdan Çağan a teşekkürlerimle kendisini tebrik ederim , gerçekten çok iyi bir gözü ve kulağı var . yarından sonra inşallah Mersin pelajik turunda da güzel anları yaşarız.
Bu arada Aktepeliyi fotoğrafladığımız konum tesadüfen bizim kaldığımız Hotele sadece 500 metre .
Murat Faik Özçelik ile beraber , Çağan nın Trakusa kaydı bekliyelim dedik ama kendisi ,yok abi siz koyun dedi.
Çağan tekrar çok teşekkürler , paylaşman Şık oldu,
Sen 1 Bir Numara sın