Öyle bir il ve içinde öyle gözlemciler düşünün ki, her \"Neyse ya gitmeyeyim\" dediğimde +1 tür bulup en sonunda beni gülümseyerek yollara düşüren.
Öncelikle Çağan Abbasoğlu, Metin Cenkçiler, Önder Kahraman\'a bu güzel türleri buldukları için çok teşekkür ederim.
18 günlük yoğun bir arazinin ardından sonunda pes ederek apar topar Ankara\'ya döndüm, şansıma Ogün Aydın ve Başar Taşkıner o gece yola çıkıyorlarmış. Sağ olsunlar eşlik etmeme izin verdiler. Kendilerine çok teşekkür ederim.
Sabah erken saatlerde Filistin Nektarkuşu\'nu ve Ak Tepeli Kuyrukkananı çektikten sonra alandan ayrılıp Milleyha\'da biraz vakit geçirdik ve tekrar alana dönerek günü kapattık. Güneş batmaya yakın Alper Tüydeş ile karşılaştık ve keyifli bir sohbet eşliğinde beni otogara bıraktı. Kendisine de ayrıca teşekkür ederim.
Emek harcayan herkesin ellerine sağlık.
YAŞASIN HATAY! :)
Selamlar.