Geçtiğimiz yıl kışın 1 gün görülüp kaybolan 2 gün beklediğim halde arayıpta bulamadığım türün haberini alınca yine kaçar diye gitmek istemedim,sabah tekrar çekildiğini duyunca Sinan Yılmaz ile konuştuk sonra Pelajik turada katılırız diyerek yola çıktık.Güneşi kaçırmadan yetiştik ve kuşçu arkadaşlarında desteğiyle bulduk kertiklerimizi aldık kuş kaçtı.Sonrasında yolun yukarısına uçtuğunu beslendiğini görünce Sinan la yukarıda bulduk yola inip 5 metrede besleniyordu bizde yola uzandık ve bu kareleri aldık iyikide gitmişiz .Bu kareyi sevgili Sinan Yılmaz a ithaf ediyorum. 2025 in ilk kertiği oldu Teşekkürler Çağan Abbasoğlu