Yine uzun bir aradan sonra fotoğraf yüklüyorum. Çanakkale\'de bu güzellikleri görmek gerçekten müthiş. Çanakkaledeki ilk kaydını bir avcının bi arkadaş yıllar önce bunu ölü bulmuş (Artık çok iyi biliyorlar kıvırmayı) diyip gösterdiği bir fotoğraf ile yapmıştık malesef. 4 bireyini görmek bu dönemde çok iyi geldi.