Ülkemizde sadece şehrimizin de yer aldığı birkaç güney ilinde yaşamını sürdüren bu türü sürekli görmekten çok mutlu oluyorum. Kertik yapmak amacıyla gelmek isteyen olursa yardımcı olurum.
Fotoğrafı çektiğim yerin 100 m ilerisinde sazlıkları yakan yaşlı çiftçiye de gereken uyarıları yapıp, içimi rahatlattım.