Validebağ korusunda çalıkuşu çıvgını nı ararken çok yükseklerde, neredeyse bölgedeki en yüksek ağacın en üst kurumuş dal uzantısında görünce, daha öncesi hiç kaydetmediğim için bastım deklanşöre... Yoğun bitki örtüsü içerisinde iken TC kullanmıyorum, niye yanıma almadım diye hayıflandım. İlk kaydım, dilerim çok daha özel fotoğraflarını çekeceğim.