Yüksek dağlardan geçtim
Yağmurlar akıp geçti
Toprak koktu
Ve bahar geldi
Yıldırımlar düştü yüreğime
İğne yapraklı ağaçlar bile gülümsedi
Yine de yaşamak,
Ah yaşamak, sana tuttunmak gibiydi
Bak! Sakuralar açtı
Memleket gibiydi yüreğim
Ve, yüksek tepeler bir şarap uzattı
Kaldım öyle bir başıma.
*Adem DEMİR*