Çok iyi bir kare olmasa da bu anıyı sayfamda sabitlemek istiyorum. Islığımı kuşun ötüşüne benzeterek yarım saat karşılıklı ötüştük. Balkonuma gelip konuyor iyi bir fenerim olmadığı için iso basarak anca bu kadar oldu. Belki R5M2 ile daha güzelini paylaşırım. Yıllarca Eymirde karış karış aradığım bu güzel meğer evime her akşam misafir gelecekmiş ..Kim inanırdı :)