Bir haftadır onları izliyorum, şehrin ilk kaydını aldıktan sonra onların güzel karelerine çalışmaya başladım. Video konusunda çok tatmin oldum ancak fotoğraf olarak istediğim gibi karelerini henüz çekemedim. Bu karede odak noktası hatasının farkındayım ancak belki bir daha böyle bir an çekemeyeceğim için paylaşmak istedim. Bir kez daha bu şehrin doğasına ve kuş gözlem alanlarının rahatlığına hayran kaldığımı da ekleyeyim. Bu imkanları da en iyi şekilde kullanıp, ardımda güzel eserler bırakmak dışında bir hedefim yok. İyi seyirler dilerim.